۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

دستیار اجرایی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

درصد زیادی ازمصوبات سفر دور اول هیات دولت به زنجان تحقق یافته است

درصد زیادی ازمصوبات سفر دور اول هیات دولت به زنجان تحقق یافته است

زنجان-دستیار اجرایی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، از تحقق درصد زیادی از مصوبات سفر دور اول دولت سیزدهم به استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرناز هوشیارپارسیان صبح جمعه در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان زنجان، در جمع خبرنگاران از تحقق درصد زیادی از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: مهم‌ترین موضوع در بحث تحقق مصوبات سفر این است که به دنبال تحقق این مصوبات بر اساس ظرفیت‌های منطقه هستیم.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه اعتبارات ویژه در حوزه بانوان در قالب دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شده است، افزود: یکی از اقداماتی که برای تحقق این مصوبات انجام گرفته، نظارت مستمر از طریق گزارش‌هایی است که دریافت می‌کنیم، علاوه بر این با رصد و ارزیابی صورت گرفته در جریان پیشرفت مصوبات سفر در استان قرار می‌گیریم.

این مسوول با یادآوری اینکه برنامه‌های مختلفی برای دور دوم سفر هیأت دولت به استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: حمایت معیشتی از کودکان و مادران بدسرپرست و بی‌سرپرست، تجهیز بازارچه‌های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان، تجهیز و راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال حوزه خانواده و جوانی جمعیت و … بخشی از این برنامه‌ها است که با حضور معاون امور زنام و خانواده رئیس‌جمهور در زنجان محقق می‌شود.

هوشیارپارسیان با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در قالب سفر اول و دوم رئیس‌جمهور به استان زنجان در حوزه زنان و خانواده انجام شده است، ادامه داد: در دور اول سفر استانی هیأت دولت به زنجان شاهد تحقق مصوباتی چون اختصاص وام کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی، تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه شصتی و … بودیم.

دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در همین راستا از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان حمایت شده و آموزش‌های لازم برای بیش از ۹۰۰ نفر در قالب ۲۰ رشته مهارت‌های حرفه‌ای انجام گرفته است.

کد خبر 5985823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha